duminică, 8 ianuarie 2012

Si iata-ma dinou aici langa tine!


Mie rusine de ceea ce sunt , mie rusine de ceea ce am facut ! Sunt inapoi grasa , dar grasa in adevaratul sens al cuvantului! Mi-am batut joc de tot ce am obtinut cu greutate si abtinere! Ma simt destul de oribil incat sa renunt si sa mor! M-am saturat de viata pe care mi-am procurat-o singura cu ajutorul mancari ! Pentru ce?! Daca pana la urma tot tie foame?! Mananci si apoi tie foame dinou ! Numai am nicio o resursa de speranta , de voiosie ! Ma simt goala pe dinauntru , ma simt mai singura ca oricand , ma sitm parasita!
Mie dor de sentimentul acela de bine , de caldura care am cuprindea cand ma priveam in oglinda , de rochiile mele si de privirile pe care mi le aruncam in oglinda! Mie dor de tot ceea ce am fost!
Am ajuns la un singur tel : Nu exista sa arati bine , sa te simti bine cu stomacul plin! As vrea sa-mi sfarsesc viata acum!

4 comentarii:

  1. Buna!
    De vreo 2 saptamani iti citesc blogul si nu`mi vine sa cred cat ai slabit!Bravo!
    ESti un adevarat exemplu!
    Cat despre ingrasat..si eu am pus ceva pe mine...dupa 10 zile cantarul meu arata 62 de kg si am inceput sa tremur de frica ca voi ajunge la 65 din nou,apoi am inceput sa regret fiecare inghititura,fiecare firimitura si fiecare portie de mancare...am inceput sa plang,faceam sport,apoi ma uitam in oglinda si ma luam de par si imi ziceam ca sunt grasa,oribila...odata am luat foarfeca si m`am zgariat la incheietura mainii..ma gandeam la colegele,prietenele mele...la vedetele alea perfecte pe care le ador...apoi ma gandeam la mine si vroiam sa mor...de cele mai multe ori mancam,apoi vomitam si imi venea sa ma dau cu capul de pereti...de saptamana trecuta am vrut sa intru la dieta si imi doream ca pe 16 ian sa am 50 de kg...dar in astea 7 zile am slabit doar 2 kg.cand am vazut ca,cantarul stagneaza,am simtit ca n`am aer..de foarte multe ori imi zic ca degeaba traiesc,ca sunt grasa,urata..si sincer asa e....dar dupa ce plang cateva ore,imi zic ca de maine intru la dieta,ca nu mai mananc...defapt,ma mint singura,pt ca a doua zi iar mananc...te inteleg..stiu cum e sa vrei sa mori...dar hai sa ne gandim altfel: daca mori,dispari,pleci din lumea asta asa cu kg pe care le ai acum si gata...dar daca ramai,te pui serios la dieta..nu mananci zile intregi,sau doar gusti un mar,faci sport si reusesti sa ajungi la greutatea dorita,vei fi asa satisfacuta ca ti`ai indeplinit telul..iimagineaza`te ca vei putea purta iar rochiile care iti plac,iar lumea te va lauda,te va admira....si cand vor spune numele tau isi vor aminti ca esti perfecta,nu grasa,asa cum s`ar intampla daca ai muri.
    (scuze daca am scris prostii... nu prea ma pricep la sfaturi...sper doar sa ai forta si sa ajungi la greutatea dorita si sa nu te mai gandesti la moarte ca la o solutie,pt ca DOAR CE`I LASI ALEG SA MOARA!
    inca o data imi cer scuze daca am scris ceva gresit,si daca te deranjeaza cuvintele mele,te rog sa`mi spui.)
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ma deranjeaza ! Iti multumesc ! Un id ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca ai lasat un comentariu spunand ca vrei sa participi la concurs.
    Lasa altul cu datele tale (se vede in restul comentariilor) daca vrei sa participi.

    RăspundețiȘtergere
  4. of, parca ma aud pe mine:( imi pare rau, dar trebuie sa poti. LUPTA!

    RăspundețiȘtergere