vineri, 29 iunie 2012

M-am reintors!

Dupa cum se poate intelege si din titlu , M-AM REINTORS! Mai grasa , mai suparata , mai stresata sii cu multe sperante! 
Incep dupa 1 iulie si incerc sa-mi fac toate poftele pana atunci , avand in vedere ca eu cand tin regim , il tin ... speram ca voi slabi ! 
Am avut o periodata foarte proasta , m-am ingrasat din pricina dulciurilor dar asta este , imi asum , totul!
Viata e o continua lupta !
Sa speram ca totusi voi ajunge macar la greutatea anterioara , desi de data asta-mi doresc cele 50 de kg :D
Suna ireal? Ehh . Se va putea !
Deci pe 1 iulie !!! E cineva cu mine?

3 comentarii:

  1. Euuu!!Si eu vreau sa ajung tot la 50 de kg(acum am vreo 58).
    Ma bucur ca te`ai intors.A fost o perioada in care blogurile pe care le urmaresc au fost ``parasite``.
    Mult succes si astept mai multe informatii despre procesul tau de slabire:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super , eu o sa incep sa schimb pe aici cate ceva avand in vedere ca o noua schimbare , un nou look si blogului! O sa ai de citit , pentru ca voi posta fiecare greutate in a ma abtine la ispite ! :D
      Succes si tie >:D<

      Ștergere
  2. Wow !
    Ti-am citit tot blogul si pot spune ca esti uimitoare ! Esti ca un model pentru mine .Mai ales povestea copilariei tale mi-a dat noi sperante . Tine-o tot asa si sper ca vei posta in curand !

    RăspundețiȘtergere